فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

دیدار آخر

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ

هوالشهید :


این آخر ها زیاد بحث می کردم با هاش ، قبلا نه.

گفته بود گردان رو برای عملیات حاضر کن، خودت هم برگرد عقب.

گردان را آماده کردم ولی خودم نرفتم.

بهش گفته بودند که من نرفتم.

یکی اومد و بهم گفت : حاجی کارت داره ، رفتم پیشش .

تا من رو دید گفت: تو چه ت شده ؟ قبلا حرف گوش می کردی.

ته دلم خالی شد. گفتم: حاجی!

گفت :جانم!

گفتم: از من راضی هستی؟!!  ته دلت ها ؟

گفت : این چه حرفیه ؟!!  نباشم ؟

رویش را برگردانده بود، برگشتم اصفهان.

دیگه ندیدمش ...

نظرات (۱۵)

ممنون
  • افشین پارسائیان
  • ممنون، زیبا بود.
    غم های زمانه ام که بی حد باشد. . .

    یا آب و هوای دل من بد باشد. . .

    در تَق تَق این قطار حل خواهد شد

    وقتی حرکت به سمت مشهد باشد. . .
    سلام بزرگوار
    ده ماه بود ازش خبری نداشتیم. مادرش می گفت« خرازی ! پاشو برو ببین چی شد این بچه ؟ زنده س ؟ مرده س؟» می گفتم«کجا برم دنبالش آخه ؟ کار و زندگی دارم خانوم. جبهه  یه وجب دو وجب نیس .از کجا پیداش کنم؟» رفته بودیم نماز جمعه . حاج آقا آخر خطبه ها گفت حسین خرازی را دعا کنید .آمدم خانه . به مادرش گفتم.گفت« حسین ما رو می گفت؟ » گفتم « چی شده که امام جمعه هم می شناسدش؟» نمی دانستیم فرماده لشکر اصفهان است.
    روحش شاد...
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    شهدا
    حقیقت رو پیدا کردند
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
  • سراجا منیرا
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
  • سراجا منیرا
  • اللهمـــ ارزقــنا توفیقـــ الشهادة فی سبیلکـــ . . .
    حاجی،
    نگاهت رو ازم نگیر...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • +

    و + هم برای کامنت نجوا
    ای کاش که من پیر شوم در حرمت 
    با دست تو زنجیر شوم در حرمت

    پرواز پر از حس رهایی ست ولی 
    ای کاش زمین گیر شوم در حرمت 
  • علیرضا علیرضا
  • سلام برشماامیدوارم در لحظه لحظه ی زندگیتان موفق باشید.

    باموضوع مقام امام حسین درنزدخداوندوپیامبربروز هستیم مارا با نظرات وهمرایتان امید وار کنید

    به امید ظهرامام زمان

    خدانگهدار

    پاسخ:
    سلام
    سلام
    مطلب زیبایی بود
    راستی سئوالی داشتم اسم لینکمو ندیدم . گویا رسم رفاقت هم در دنیای مجازی کوتاهه . تازه گی ها اسم منو از گردونه لینک هات ..... دلیلش...؟؟؟
    اما من اینطور نیستم.
    باز هم منتظر حضورتان هستم.
    پاسخ:
    سلام
    O_o
  • سلطان خنده
  • سلام وبتون عالیه ممنون میشم ب وب منم سر بزنی
    پاسخ:
    سلام
  • محمدرضا حاجی جباری
  • سلام علیکم
    حاج حسینــ، با آن آستینت که با بادهای جبهه رمز و رازی دارد، دستان مارا هم بگیر

    خدا حیرتان دهد
    یاعــلی مدد
    پاسخ:
    سلام
    :(  ممنون از حضورتون
    عاقبتتون بخیر
    اللهم رزقنا توفیق شهادت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">