فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

حق استراحت

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ق.ظ

هوالکافی :


ای بسیجی

هرگاه پرچم محمد رسول الله(ص) را

در افق عالم زدی

حق داری استراحت کنی


 جاوید الاثر احمد متوسلیان

 

نظرات (۱۲)

مولای مهربان غزل های من سلام
سمت زلال اشک من، آقای من سلام
نامت بلند و اوج نگاهت همیشه سبز
آبی ترین بهانه دنیای من سلام
قلبی شکسته دارم و شعری شکسته تر
اما نشسته در تب غوغای من سلام
ما بی حضور چشم تو این جا غریبه ایم
دستی، سری تکان بده، مولای من؛ سلام
تقدیم چشمهای تو این شعر نا تمام
زیباترین افق به تماشای من سلام

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
چه حرف سنگینی و چه مسئولیت بزرگی.
پاسخ:
سلام
ان شاءالله جهادی فکر کردن ،عمل کردن
و در کل جهادی زندگی کردن رو یاد بگیریم
سلام
 منتظر هدیه قرآنی شما هم هستیم.
یاعلی
پاسخ:
سلام :)
  • بانوی گمنام
  • دشمن منتظر غفلت و سستی مــاست , استراحت بماند بعد از شـهادت...
    شهید محمد میثم بیگلو

    پاسخ:
    شهدا
    حقیقت رو پیدا کردن
    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام مومن
    کلیک رنجه فرمودید
    همچنین
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    ماه رمضان بر شما مبارک ...

    دعوتید به روزه: روش نوین درمان بیماری ها

    http://heyateketab.blog.ir/post/107
    پاسخ:
    سلام
  • سیدمحمدباقر سرافراز
  • فعلا که داریم پرچم امریکا را میزنیم به سینه
    پاسخ:
    البت ب سینه کف کفشمون :)
    سلام . جالبه که در اون برهه از زمان خودشون همین کار رو کردند و بعد آروم گرفتند ...
    پاسخ:
    سلام
    همینطوره
    کلیک رنجه فرمودید
    مسئولیت سنگین
    همت بلند
    میطلبه.
    پاسخ:
    همینطوره :)
    ان شاءالله همه عاقبت بخیر شیم
    ان شاء الله ...
  • سربازِ گمنام
  • ای جانم
    بخدا بجای اینکه بعضی ها هی بقول خودشون جملات قصار بزرگان بنویسند
    وصیت شهدا یا جملات بزرگ شهدا رو بنویسنا به خیلی جاها میرسن
    پاسخ:
    ان شاءالله عاقبت همه بخیر شه
  • محمدحسین بیات
  • 💐💐💐💐💐💐💐💐💐 عاااااالی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">