فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۸
    1252
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246

چرا سراغشو می گیری ؟

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

هوالشهید :


یه نفر اومده بود مسجد و از دوستان سراغ شهید ابراهیم هادی رو می گرفت .

بهش گفتم : " کار شما چیه ؟ بگین شاید بتونم کمکتون کنم "

گفت : " هیچی ! می خواهم بدونم این شهید ابراهیم هادی کی بوده ؟

قبرش کجاست ؟ "

مونده بودم چی بهش بگم

بعداز چند لحظه سکوت گفتم :

" شهید ابراهیم هادی مفقودالاثره ، قبر نداره .. چرا سراغشو می گیری ؟ "

با یه حزن خاص قضیه رو برام تعریف کرد :

" کنار خونه ی ما تصویر یه شهید نصب کردند که مال شهید ابراهیم هادی هستش . من دختر کوچیکی دارم که هر روز صبح از جلوی این تصویر رد میشه و میره مدرسه . یه روز بهم گفت :

" بابا این آقا کیه؟ "

گفتم : " اینا رفتند با دشمنا جنگیدن و نذاشتن دشمن به ما حمله کنه و شهید شدند . "

از زمانی که این مطلب رو به دخترم گفتم ، هر وقت از جلوی عکس رد میشه بهش سلام می کنه .

چند شب پیش این شهید اومده به خواب دخترم بهش گفته من ابراهیم هادی ام ، صاحب همون عکس که بهش سلام می کنی ؛

بهش گفته :

" دختر خانوم ! تو هر وقت به من سلام می کنی من جوابت رو میدم ؛

چون با این سن کم ، اینقدر خوب حجابت رو رعایت می کنی دعات هم می کنم "

بعد از اون خواب دخترم مدام می پرسه : " این شهید ابراهیم هادی کیه ؟ قبرش کجاست ؟ "

بغض گلوم رو گرفته بود .. حرفی برا گفتن نداشتم ؛

فقط گفتم : " به دخترت بگو اگه می خواهی شهید هادی همیشه هوات رو داشته باشه مواظب نماز و حجابت باش .. "

نظرات (۱۸)

  • گلبرگ دانلود
  • سلام واقعا عالی ..
    یامهدی
    پاسخ:
    سلام
    یا مهدی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ان شالله پیرو شهدا باشیم و خونشون رو پایمال نکنیم!
    پاسخ:
    ان شاءالله
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • آه...

    توی بهشت زهرا به یادمان هست برای شهید ابراهیم هادی
    نزدیک یادمان شهدای ملوان:|
    ... عند ربهم یرزقون
    آه
    آه
  • هدی شاه محمدی
  • سلام خیلی زیبا بود
    مدتی نبودم
    درگیر کار و ارشد شدم
    دعا کنید کم کاری هام جبران بشه
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ارادت مندیم
    ان شاءالله عاقبت بخیر شد
    حجاب و نماز ...
    یعنی بغض گلوم رو گرفته چیزی نمیتونم بگم
    دعامون کنید
    قال رَسُولُ اللّهِ - صلی الله علیه وآله - : ثَلاثَةٌ مِنَ الذُّنُوبِ تُعَجَّلُ عُقُوبَتُها وَ لا تُؤَخَّرُ إلی الاخِرَةِ: عُقُوقُ الْوالِدَیْنِ، وَ الْبَغْیُ عَلَی النّاسِ، وَ کُفْرُ الاْحْسانِ. 
    «بحارالأنوار، ج 70، ص 373، ح 7»
    رسول خدا - صلی الله علیه و آله - فرمود: عقاب و مجازات سه دسته از گناهان زودرس می باشد و به قیامت کشانده نمی شود: ایجاد ناراحتی برای پدر و مادر، ظلم در حقّ مردم، ناسپاسی در مقابل کارهای نیک دیگران.
    کاکو اشکمو در آورد.
    شهیدان زنده اند الله اکبر
    واقعا حرفی نیست

    تو بهشت حضرت زهرا سلام الله یه یادمان داره
  • سید امیر علی حیدری
  • سلام بنده خوب خدا؛
    خدا قوت؛
    دلخوش مستحبی هستم که حوابش واجب است:

    السلام علیک یا اباصالح المهدی
    پاسخ:
    سلام
    ارادتمندیم
  • سید امیر علی حیدری
  • سلام بنده خوب خدا؛
    خدا قوت؛
    دلخوش مستحبی هستم که حوابش واجب است:

    السلام علیک یا اباصالح المهدی
    پاسخ:
    سلام
    سلام
    خیلی قشنگ بود،ممنون
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید
    هوای دختر کوچولو ها رو باید داشت ...
    پاسخ:
    :)
  • ܓ✿اناربانو ܓ✿
  • خیلی جالب بود...
    ممنون. 
    خاطره ی خودتون بود؟!
    پاسخ:
    سلامت باشید
    نه یکی از رفقا
  • آقای میم عین
  • سلام

    هنوزم که هنوز با این همه حرف باورمون نشده و ایمان پیدا نکردیم که شهدا واقعاً زنده هستن ... :((
    پاسخ:
    سلام
    شهدا برای ما فاتحه ای بخوانید
    ک شما زنده اید و ما مرده :(
  • عـــطـش ...
  • اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">