فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۸
    1252
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246

آمپاس شدید

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۲۳ ب.ظ

رفت واسه ثبت نام اعزام به جبهه.

گفتند سن‌ات قانونی نیست.

شناسنامه‌اش را دست‌کاری کرد.

گفتند رضایت‌نامه از پدر .

رفت دست به دامن یک حمال شد که پای رضایت‌نامه را انگشت بزند.

بیست تومان هم برایش خرج برداشت.

بعدها فکر می‌کرد چرا خودش زیر رضایت‌نامه را انگشت نزده بود !

  • ۹۲/۰۶/۰۲
  • فانوس

آمپاس

اعزام

شهادت

جبهه

نظرات (۱۸)

همیشه مطلباتون کوتاه و خیلی خیلی زیبا و آرامش بخشه
  • محمد دنیوی زاده
  • احسنت
    سلام...
    خیلى قشنگ بود...
    یا على...
    پاسخ:
    سلام
    نمایشگاه تصویرسازی گشایش یافت

  • *** رک و راست ***
  • بیست تومن یا بیست هزار تومن ؟

    بالاخره اگه بیست تومن اون موقع هم باشه، با بیست تومن اون موقع می شه الآن یه پراید خرید . نه؟

    البته اگه پیش من می اومدن، با ده تومن هم کارشون رو راه مینداختما ...
    ایشاالله دفعه ی بعد.
    یاعلی
    پاسخ:
    من خودم با 5 تومان حاضرم کارشو راه بندازم
    مناقصه راه انداختیم ها...
    دی:
    زیبا
    ممنون

    با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

    مطلب شما با لینک زیر درسایت " نقل قول" در قسمت شهدا نوشت درج گردید:

    http://naghleghol.ir/index.php/shohada-2/1411-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%86-%DB%8C%DA%A9-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%B4%D8%AF

    منتظر مطالب زیبایتان هستیم/

    "نقل قول جایی برای شنیده شدن حرف های شما"
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    خدا قوت
    پاسخ:
    ممنون
    خیلی عالی ...
    واقعا توآمپاس بوده
    چه جوونایی بودن
  • *** رک و راست ***
  • نه حرف شما ، نه حرف من !!!
    خودم همه ی کارشو رایگان انجام می دم، نوکرش هم هستم.
    خوب شد؟

    پیشاپیش پیروزی خودم رو توی مناقصه ای که راه انداختید، تبریک می گم.
    یاعلی
    پاسخ:
    من خودم 5 تومان هم بهش پول میدم و کارشو انجام میدم
    دی:
    سلام 
     با مطلبی درباره  دریا دار بایندر  میزبان شما هستیم..
     یا علی
    پاسخ:
    سلام
    عشق به ولایت.........احسنت.
    جالب بود..!
  • امام خوبی ها
  • ما با سینه ی سوزانی آماده ی شهادتیم.
    ما اولین صدای دلنشین گلوله را به روی شما دشمنان ِ ملت ِ مسلمان ِ ایران طنین انداز می کنیم.
    .
    .
    .
    http://emamekhobiha.blog.ir/post/4
  • *** رک و راست ***
  • خداییش دمت گرم.
    من یکی که حسابی روم کم شد.
    حالا شما لطف کنید هرچه سریعتر تا کار به شکایت و پلیس بازی نکشیده، مبلغ مورد نظر رو به حساب واریز کنید.
    اگر هم دوست نداشتید، پس پشب میله های زندان همدیگه رو می بینیم.
    آخه من هم بدهی دارم!
    به شهدا بدهی دارم، هیچ کاری براشون نکردم.
    دعا کن بدهی هام برطرف بشه.
    یاعلی

    پاسخ:
    ماها همه مون بدهکاریم.
    انشا.. که آخرش سربلند شیم
    قصد بدی ندارم ولی فکر کنم اینو تو یه کتابی خونده بودم!!! :)
    پاسخ:
    قصد بد چیه دیگه رفیق.
    احسنت به شما که اهل مطالعه هستی.
    برای روایات شهدایی که در وب قرار میدم از منابع متعددی استفاده میکنم که یکیش کتابه

    سلام

    جالب بود

    پاسخ:
    سلام

    سلام

    جالب بود

    پاسخ:
    سلام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">