فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

بلیط برگشت

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۱۵ ب.ظ

هوالشهید :


گفت سه روز مرخصی می خوام ! کلی مشکلات خانوادگی دارم ؛
دو ماهی می شه که بچه ام به دنیا آمده، نه از اون خبری دارم و نه از همسرم که تو بیمارستان بوده
باید قبل عملیات یک سری بهشان بزنم.
بهش گفتم: مگه خبر نداری آماده باشه و مرخصی ها لغوه؟!
 گفت: چرا می دونم، برای همین هست که تا حالا موندم و صبر کردم تا شاید عملیات بشه و بعد از عملیات برگردم.
 رفتم پیش کاوه تا همه چیز را به او بگویم که اگر صلاح دانست چند روز بفرستیمش مرخصی،
 کاوه حرف هایم را که شنید با تعجب پرسید: چطور با داشتن این مشکلات باز تو منطقه موندی؟!
 بعد از کمی تامل گفت: ترخیصی اش را بنویس تا بره به زندگی اش برسه.
 ضمناً دستور داد تا خودم با ماشین برسانمش ارومیه،
 حتی گفت: خودت بلیط اتوبوس برایش بگیر و وقتی از رفتنش مطمئن شدی برگرد.

شهید محمود کاوه
  • ۹۶/۰۱/۱۹
  • فانوس

راه

راه شهدا

شهادت

فانوس

نظرات (۲۲)

لایک
پاسخ:
کلیک رنجه فرمودید
عالی ...
راستی
سال نوی شما مبارک ... سال پربرکتی داشته باشین دوست گرامی
پاسخ:
کلیک زنجه فرمودید
سال نو شماهم مبارک
جالب بود
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

سال نو و ایام بر شما مبارک


خیلی وقته نبودی ها...مرخصی خوش گدشت؟(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام بزرگوار
ارادت و همچنین :)
الان که همه مرخص اند...
پاسخ:
:)
سلام علیکم
اعیاد شعبانیه مبارک
میشه خواهش کنم این مستند رو دانلود کنید و ببینید...
فقط 4 هزار و پانصد تومان...
http://cinemamarket.ir/fa/Shop/product/Froshande

ملتمس دعا
عادت ندارم به اینگونه نظر گذاشتن. پس دلیلی دارد.
سپاس
  • سیدمحمدمهدی زیدی
  • تشکر
    عالییی
    شرمنده س شهدایم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • یعنی میشه شما شهید شده باشید  که نیستید؟؟؟؟
    بالاخره ما یه شهید آشنا پیدا کینم 
    پاسخ:
    :)
  • پنجره دو جداره
  • وبلاگ زیبایی دارید
    موفق باشید
  • خرید ممبر تلگرام
  • خیلی عالیه سایتتون

    خسته نباشید
  • محمدمهدی یوسفی
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • میلاد دیلمی زاده
  • سلام

    با تبادل لینک وبلاگ موافقی

    منتظر جوابم
  • صحبتِ جانانه
  • خاموش شده اینجا؟
    پاسخ:
    کم فروغ شد
    شاید دوباره راه افتاد
    روحش شاد




    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
  • ابوتراب ...
  • سلام اخوی
    خوب هستین؟
    میبینم که هنو فعالین :)
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام اخوی
    ارادت :)
    :D
    اگر میشه مطلب های جدید رو برای من هم ارسال کنید به ایمیلم
  • real psychic readings
  • با تشکر از به اشتراک گذاری چنین نظر خوب، پاراگراف خوب است، پس چرا
    من آن را به طور کامل خوانده ام
    مرسی عالی بود
  • برباد رفته
  • سلام
    من وبلاگتان را دنبال می کنم
    ممنون میشوم مرا هم لایق همراهی بدانید
    ضمنا در صورت دنبال نمودن کانال ،به لیست دنبال شوندگان اضافه خواهید شد
    ممنون
    http://sibeseman.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام
  • صحبتِ جانانه
  • چرا خاموشی افتاده ست؟
    پاسخ:
    زیرا روشنایی رفته :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">