فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۸
    1252
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245

پای حرف امام ایستادم

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

هوالشهید:


 به فرمانده گفت:

اگر رمز را اعلام کردی و تو آب نپریدم، من رو هول بده تو آب!
فرمانده گفت اگه مطمئن نیستی، میتونی برگردی.
جواب داد نه، پای حرف امام ایستادم.
فقط می ترسم دلم گیر خواهر کوچولوم باشه.
آخه تو یه حادثه اقوامم رو از دست دادم و الان هم خواهرم رو سپردم به همسایه ها تا تو عملیات شرکت کنم.

فرمانده تا داد زد یا زهرا (س)، اولین غواصی بود که تو آب پرید !

 

پ.ن :

توی اون عملیات اولین نفری بود که به شهادت رسید

نظرات (۲۹)

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • نمیدانم اگر در مصر یا پاکستان بودم باز هم جرات و ادعای شیعه بودن را داشتم؟

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • یگانه مهاجر
  • الهـــــــــی
    مورمورم شد :-(
    راستی سلام
    تا من سر نزنم شما نمیای وبلاگ ما
    باشه دیگه :-(
    پاسخ:
    سلام
    من خودم اول که خوندمش دلم ریخت

    انشا... بیشتر می آم
  • فرشته ابراهیمی
  • چرا اینقدر وبت غم و غصه و ........ داره آدم میخونه دپرس میشه اینقدر مطالب شما و آقای مخلص رو خوندم افسردگی گرفتم.

    زندگی باید کرد گاه با یک دل تنگ گاه با یک دل سرخ .....
    موفق باشید.
    پاسخ:
    انشا... موضوع خنده حلال رو هم به موضوعات وب اضافه میکنم
  • یگانه مهاجر
  • سلام
    شما هم لینک شدی .
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • فائزه سعادتمند
  • مَرد میخواد!
    پاسخ:
    بلــــــــــــه
  • محمد ابراهیم نامدار
  • بسیار زیبا.


    باور کنید که شهادت از عسل شیرین تر است اگر در بطن کلمه شهادت بروید متوجه خواهید شد که چقدر کشته شدن در راه خدا شیرین است.

    قسمتی ازوصیت نامه شهید محمود اعتصامی
    پاسخ:
    ممنون
  • ثاقب زهرا
  • خیلی زیبا و پر معنا بود

    خوش به حالش
    خوش به انقطاعش
    الهی هب لی کمال الانقطاع الیک
    شهادت هند مردان خداست/.
    پاسخ:
    انشا... ماهم هنر بیاموزیم
  • سید میلاد موسوی
  • زردشت پیامبر: بیاییم از کسانی شویم که این جهان را تازه و نو می گردانند.
    درود فراوان به شما؛ امیدوارم تندرست باشید؛
    با 3 نوشته با سرنوشتار:
    + قانون 80/20
    + اراده
    + سروده های زرتشت
    به روز شدیم؛ منتظر دیده تان هستیم.
    هم اکنون بدرود.
    پاسخ:
    سلام
    همچنین
    حتما
  • تولدی دوباره
  • سلام
    شهادت هنر مردان خداست
    یامهدی
    پاسخ:
    سلام
    یا مهدی(عج)
    سلام خداقوت
    سیره ی مادر(سلام الله علیها) - بخش سوم

    تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

    پاسخ:
    سلام 
  • محمد حسن خلعتبری
  • سلام
            تقریبا بهترین سفر زندگیم اردوی جنوبی بود که سال سوم دبیرستان با رفقا رفتم هم خیلی سفر شادی بود شیطونی هایی کردیم که تو عمرم نکرده بودم هم فوق العاده معنوی بود.
    اسم این اردو بی پلاک بی نشان بود که اگر پلاک و نشانش رو برداری میشه بی بی توسل ما تو اردو هم به حضرت زهرا(ص) بود و پرچممون هم به نام ایشون بود.
    همه ی دوستان من تو اون سفر تجربه ی متفاوتی رو داشتن که بعید میدونم تا سالها از ذهنشون پاک بشه.
    نمی دونم چرا اینا رو گفتم با خوندن این پست یه لحظه یاد خاطراتم افتادم خوشحال میشم به پنجره ی بیست و هفتم سر بزنی.
    مرسی که باعث شدی این لحظات شیرین برام یاد آوری بشه.
    پاسخ:
    سلام
    انشا... باز هم توفیق بشه به اون مناطق سفری داشته باشید
    :((
    شهدا کجا و ما کجااااااا

    واقعا گریه داره....

    پاسخ:
    واقعا
    سلام

    نه /خوبه/

    ـ مطلب زیبا
    پاسخ:
    سلام
  • ✜خـادم المهدی✜
  • سلام
    مطلب زیبا و تأثیرگزاری بود
    من الله توفیق

    سلام

     

    مطلب شما در سایت "tobenvis.com"

     

     منتشر گردید

     

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

     

    توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

     

    هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

     

    خداوند عزّ و جلّ فرمود:

    یا مُوسى! ما اُریدَ بِهِ وَجْهى فَکَثیرٌ قَلیلُهُ وَ ما اُریدَ بِهِ غَیرْى فَقَلیلٌ کَثیرُهُ؛

    اى موسى! آنچه که به خاطر من و خالصانه انجام شود، اندکِ آن هم بسیار است. و آنچه به خاطر غیر من انجام گیرد، بسیارِ آن هم اندک و ناچیز است.

    بحارالانوار ، ج 74، ص 36.


     

    توبنویس : tobenvis.com

    پاسخ:
    سلام
  • امام خوبی ها
  • من به خاطر میهن پرستی به تبعید می روم.
    .
    .
    .
    http://emamekhobiha.blog.ir/post/3
  • او آسمان را می فهمید...
  • 62 سال با امام زندگی کردم و در این 62 سال یک غیبت از این مرد نشنیدم.

    .

    .

    .

    "بانو قدس ثقفی (ره)"

  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    دقیقا چهار روز دیگر ؛ سی و یکم خرداد ماه

    مردی از جنس عشق ؛ علم ؛ غیرت ؛ صبر و شهادت

    زمزمه کرد «خدا رستمی را دوست داشت و برد و اگر ما رو هم دوست داشته باشد می برد»

    به بهانه ی قرار گرفتن در آستانه ی شهادتش

    دعوتید به مرگ از من فرار می کند

    http://heyateketab.blog.ir/post/94
    پاسخ:
    سلام
    درود خدا بر شهیدان
  • بانوی گمنام
  • یا زهرااااااااا

  • ریحانه رهبر
  • سلام

    عصرتون بخیر

    انشاءالله روز خوبی داشته باشید

    گام اول یا همون حرف اول وبلاگ ساعت بی ثانیه گذاشته شد

    از شما و تمام " سربند سرخ های یا حسین " دعوت میشه مارو همراهی کنید با یک یاعلی

    ممنونم از توجهتون

    پاسخ:
    سلام
    سلام علیکم مومن
    داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
    لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
    ملتمس دعای خیرتان هستیم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ایام مبارک
    همچنین
    ماه رمضان بر شما مبارک
    پاسخ:
    همچنین :)
  • یوسف تهرانی
  • سلام

    حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

    نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم ...

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    همچنین
  • بانوی گمنام
  • سلام علیکم
    طاعات و عبادات قبول
    هدرتون خیلی قشنگه :)
    پاسخ:
    سلام همچنین
    لطف دارید :)
  • منتظر المهدی
  • سلام باآرزوی قبولی طاعات وعبادات به مناسبت ماه مبارک با ختم قرآن مجیدودعاهای روزانه به روز هستم ومنتظرحضورشما .


    پاسخ:
    سلام :)
    شهادت تنها مزد خوبان است/
    خوشابه سعادت و شجاعت اش..
    پاسخ:
    خوشا ب سعادتش
    ان شاءالله شرمنده شون نباشیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">