فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۸
    1252
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246

سبک زندگی

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ب.ظ

رفته بود خوزستان؛ جلسه تا ساعت یک نیمه شب طول کشیده بود.

گفتن حتما تو هتل خوابیده.

همونجا توی فرمانداری، بالشتش عمامش بود و پتوش عباش، همونجوری خوابید.


پ.ن:

سبک زندگی به روش شهید سید محمد حسینی بهشتی

  • فانوس

بهشتی

سبک

شهید

زندگی

نظرات (۱۲)

  • ماوای قلم
  • اقایونی که دم از نظام و انقلاب میزنن یادبگیرن
    سلام همسنگر
    ممنون از حضورتون
    پاسخ:
    سلام
    خدا رحمتش کنه
    خانوم هایی که دم از نظام و انقلاب میزنن هم یاد بگیرن!
    با سلام

    مطلب زیبای شما با لینک زیر در سابت "نقل قول" درج گردید:

    http://naghleghol.ir/index.php/shohada-2/880-%D8%B9%D9%85%D8%A7%D9%85%D8%B4-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%AA-%D9%88-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B4-%D9%BE%D8%AA%D9%88
    با تشکر از مطلب زیبای شما/.
    پاسخ:
    سلام

    شهید بهشتی:

    بزرگداشت جمعی از شهدا بود، با وجود کارهای بسیار زیاد، تمام کارهایم رارها کردم و در جمع خانواده شهدا در بهشت زهرا، حاضر شدم . مادر یکی از شهدا، زنی حدود 60 یا 65 ساله بود، این مادر چند کلمه برای خانواده ها و تشییع کنندگان صحبت کرد . قبل از این که صحبت کند من به مزار مرحوم آیة الله طالقانی و مزار شهدا رفتم و فاتحه ای خواندم، بعد که آمدم به آن مادر تبریک و تسلیت گفتم . او گفت به غیر از این پسرم که شهید شده، من پنج پسر دیگر و یک داماد دارم که الان در جبهه است; من به امام و امت اسلامی می گویم که این پنج پسرم را هم تقدیم می کنم . او مردانه و با ایمان و چنان شجاع و پر شور بود که به همه مادران و پدران که آنجا بودند نیرو می بخشید .

    در این هنگام من با خود گفتم به آمریکا بگویید چشم طمعت را از جمهوری اسلامی ایران بکن! جامعه ای که چنین مادران و فرزندانی پرورده است، برای آمریکا جای خالی ندارد!

    مرتضی؟؟
    فانوس؟؟


    مطلب عالی
  • یگانه مهاجر
  • دلم گرفت :-(
    پاسخ:
    من هم

    سلام

     

    مطلب شما در سایت "tobenvis.com"

     

     منتشر گردید

     

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

     

    توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

     

     

     

    توبنویس : tobenvis.com

    پاسخ:
    سلام
  • ثاقب زهرا
  • بنده حقیر از همین چند جمله خیلی درس ها گرفتم ای کاش برخی از آقایون که ادعا دارن انقلاب رو شونه های آونا بالا اومده هم... 
    پاسخ:
    انشا... همه توان درس گیری و همچنین عملیاتی کردن را داشته باشند 
  • علی ابن الرضا
  • کاش مثل ایشون باشیم..
    خوشحال میشم به ما هم سر بزنین
    اگه خواستین برا تبادل لینک خبر بدین
    پاسخ:
    کاش
    حتما
    لینک شدید
  • حسین رضائی فرد
  • شبیه ایشون یکی هنوز هم هست . . .
    اما ما بعد شهادت یا فوتش متوجه میشیم که همچین گلی هم هنوز وجود داره و ما ازش استفاده نمیکنیم!
    پاسخ:
    آره ؛‌
    دقیقا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">