فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

هست را اگر قدر ندانی می شود بود

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ق.ظ

هوالشهید:


یکی ازرزمنده ها میگفت:
می خواستم برم دستشویی ، وقتی رسیدم دیدم همه آفتابه ها خالین .

برا پرکردن کردن آفتابه ها باید چند صد متر تا هور می رفتیم ، زورم اومد برم. یه بسیجی اون طرف وایساده بود.

صداش زدم: برادر! میشه این آفتابه رو برام آب کنی؟ اونم آفتابه رو گرفت و رفت .

وقتی آورد دیدم آبی که آورده خیلی کثیفه. بهش گفتم : اگه از صد متر اونطرف تر آب اورده بودی تمیز تر بودا ، برو تمیزترش رو بیار.

آفتابه رو از من گرفت. رفت آب تمیز آورد و آروم رفت.
چند روز بعد قراربود فرمانده لشکر برامون حرف بزنه، دیدم همون کسی که چند روز پیش برام آب آورده بود، رفت پشت میکروفون!
کسی که امروز بهش میگن: سردار شهید مهدی زین الدین


پ.ن: هفته بسیج گرامی باد

  • ۹۳/۰۸/۳۰
  • فانوس

نظرات (۱۹)

دلتنگی غروب همه جمعه های من
کی می رسد به صحن حضورت صدای من؟!

دیگر دلم برای شما پر نمی زند
برگرد و بال تازه بیاور برای من

عمری اگر که می گذرد دل خوشم به این
نزدیک تر شده است به تو لحظه های من

غیر از ضرر برای تو چیزی نداشتم
حتی نیامدست به کارت دعای من

اشکت اگر به نامۀ اعمال من نبود
بخشش نبود شامل یا ربنای من

یک روز، محض خاطر این چند قطره اشک
وا می شود به خیمۀ سبز تو پای من

یعنی اون رزمده نمیدونسته سردار زینالدین هست؟
پاسخ:
قطعا نمیدونسته
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • هرکه خاکـــِ "تــو" نشد عزتـــ و جاهش ندهند...

    باید از من خالی شد انگاری این تنها راهه...
    سلام
    :)
    من خیلی این این شهیدرودوس دارم خیلی خیلی

    پاسخ:
    سلام
    من نیز هم :)
    سلامون علیکم...
    ممنون که به کلبه فقیرانه ما نگاهی انداختید......
    اگه باز هم نگاهی انداختید خوشحال تر میشویم.....
    یا علی مدد....
    پاسخ:
    سلام :))
    سلام برادر
    احوال شما؟
    هفته بسیج و تبریک عرض میکنم خدمت شما و همه همسنگرای خوبم در این دانشگاه ایثار

    دعامون کنید
    پاسخ:
    سلام داداش گلم
    خداروشکر
    همچنین
    ان شاءالله عاقبت همه بخیر شه
  • باید مراقب بود ...
  • بعد میگم چرا شهید نمیشم ؟!!

    ممنون 
    التماس دعا
    پاسخ:
    :(
  • آشنای غریب
  • +++
    یا حضرت روزهای غروب جمعه :

    دلم از هزار راه ِ رفته، بی تو باز گشته است…
    ایوب هم اگر بود، چشم می بست از انتظار آمدنت …

    هر از گاهی

     

    " خودت را از خودت "

     

    طلب کن .

     

    شاید گم شده باشی...

  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام

    کاش ما هم خالص شویم
    پاسخ:
    سلام
    کاش
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • حالا ماها بشیم یه کاره دیگه خدارو بنده نیستیم
    پاسخ:
    :(
    خدا را چه دیدی 
    شاید اشتباه شد من هم شهید شدم...
    پاسخ:
    :)
  • سید گمنام
  • چه دلی داشته..

    گاهی فکرمیکنم از اینجایی که من هستم تا تو

    چقدر فاصله انداختم

    ای شهادت.......

  • آقای میم عین
  • خودمون رو پیدا کنیم ای بسا زین الدین بشیم چون استعدادش توی همه مون هست، حتی توی اوباما/
    پاسخ:
    بعله
    واقعا کجایند مردان بی ادعا!!!

    چه عنوان با مفهومی...



    سلام
    حقا که فامیلش برازندۀ خودش بوده و بس
    واقعا حظ کردم !
    روحشون شاد

    پاسخ:
    سلام :)
    ان شاءالله ما هم بتونیم به قافله شهدا برسیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">