فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

عزت نفس

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۷ ب.ظ
هوالکافی :

بارها نفسم مرا زمین زد
و من هنوز بدنبال
کسب عزت نفس هستم

کاملا بی ربط :

بارالها آه مظلومان برا ست
صاحب خوبان عالم در کجاست ؟
  • فانوس

فلسطین

‌خدا

نفس

عبرت

نظرات (۱۱)

امشب از فرق علی کعبه پلی زد به بهشت
چه مراعات النظیریست:
...علی
......کعبه
.........بهشت
الهی اشکو الیک من نفس بالسوء اماره... ...و الی الخطیئة مبادرة... و بمعاصیک مولعة...

+پناه بر خدا
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • میزبانیم و میهمانید 

    به :

     * * * پنج دقیقه فقط برای خودِ خدا * * * 

    در :

    www.aloonak.blog.ir

    یـ علی ـا
    حکایت من و نفسم تمامی ندارد...
    سالها با چاه همدم بوده ام

    همنشین رنج و ماتم بوده ام

    سالها در پیچ و تاب زندگی

    همدم دیرینه ی غم بوده ام

    هر کسی افتاد یاری کردمش

    دستگیر هر دو عالم بوده ام

    نان جوین و نمک هر روز و شب

    من برای زهد پرچم بوده ام

    از همان روزی که مادر زاده است

    من به بیت الله محرم بوده ام

    آسمانی ها شهادت میدهند

    روی دینم قرص و محکم بوده ام

    من پس از هجده بهار از چشم یاس

    شاهد باران نم نم بوده ام

    بارها با چاه هم گفتم که من

    داغدار قامتی خم بوده ام

    داغ زهرا بود من را پیر کرد

    غصّه اش من را ز دنیا سیر کرد



    آسمانها و زمین محشر شده

    ای عزیزانم شب آخر شده

    بعد چندین سال دوری و فراق

    فصل وصل عاشق و دلبر شده

    بعد عمری خون دل خوردن کنون

    وفت دیدار من و مادر شده

    از تمام رنجها راحت شدم

    روز گار غصّه و غم سر شده

    سالها با چاه همدم بوده ام

    خوندل از خون دل حیدر شده

    این سپیدی ها که در موی من است

    از همان تیزی میخ در شده

    میرود بابایتان اما دلش

    بی قرار قصه ای دیگر شده

    کربلا میبینم انگار ای حسین

    لاله هایت یک به یک پرپر شده

    روی دستان تو میبینم حسین

    غرق خون قنداقه ی اصغر شده

    اربا اربا،غرق خون و چاک چاک

    پیکر پاک علی اکبر شده

    ای حسینم ! آه می بینم جدا

    از تنش دستان آب آور شده

    زینبم ...آنروز می بینی حسین

    پیکرش غرق به خون،بی سر شده

    آه می بینم که دعوا بینشان

    بر سر خلخال و انگشتر شده

    می رود عباس و میبینم حسین

    قصد آنها... غارت معجر شده

    هر کسی چیزی مهیا میکند

    عقده ها را از دلش وا میکند
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عزت نفس ...
    حواسمون باشه نفس سروری نکنه ... 
    الهی العفو 
    هر آنچه بود گذشت از فضیلت شب قدر...
    امید ما به شب اول محرم توست...
  • پیامبر صلى الله علیه و آله:
  • «مَن عامَلَ النّاسَ فَلَم یَظلِمهُم وَحَدَّثَهُم فَلَم یَکذِبهُم وَ وَعَدَهُم فَلَم یَخلِفهُم فَهُوَ مِمَّن کَمُلَت مُرُوءتُهُ وَ ظَهَرَت عَدالَـتُهُ وَ وَجَبَت اُخُوَّتُهُ وَحَرُمَت غیبَتُهُ»

  • هر کس در معاشرت با مردم به آنان ظلم نکند، دروغ نگوید و خلف وعده ننماید، جوانمردیش کامل، عدالتش آشکار، برادرى با او واجب و غیبتش حرام است.

  • خصال، ص 208، ح 28
  • مهربانوی پاییزی
  • کاملا بی ربط: کاش ذکری یادمان میداد درباب وصال درمفاتیح الجنانش شیخ عباس قمی...
  • فرزند آدم
  • زمین خورده ی غفلت هامانیم...

    سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی ...الهنا عجل لفرج مولانا ...
    پاسخ:
    احسنت
    الهی آمین
    اون نفس سرکش با عزت نفس فرق داره ...
    پاسخ:
    :)))
    گاهی این دو رو اشتباه میگیرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">