فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۸
    1252
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246

خراش کوچیک

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ق.ظ

هوالکافی:|


داییش تلفن کرد گفت «حسین تیکه پاره رو تخت بیمارستان افتاده، شما همین طور نشستین؟

گفتم :نه، خودش تلفن کرد. گفت دستش یه خراش کوچیک برداشته پانسمان می کنه می آد.

گفت شما نمی خواد بیاین، خیلی هم سرحال بود.

گفت: چی رو پانسمان می کنه؟

دستش قطع شده. (همان شب رفتیم یزد)

به دستش نگاه می کردم ، گفتم «خراش کوچیک! » ، خندید.

گفت: دستم قطع شده، سرم که قطع نشده... 


پ.ن:

1- شهید حسین خرازی

2- هفته بسیج گرامیباد

نظرات (۷)

سلام علیکم
با مطلب :
کجا فرار کنیم ...
به روزم ..

مردان خدایی ...
پاسخ:
سلام
ok
سلام
هفته بسیج بر شما برادر عزیز مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون
بر شما هم مبارک
  • یعقوب کربلا

  • سلام
    دعوت هستین
    منتظر نظرات خوب شما هستیم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
     ok
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • کاغذ

    قلم

    دوچشم ورم کرده

    دل...

    سلام

    آقا اجازه؟

    من سردم است

    میکشدآغوشم انتظار.....

    آقا اجازه؟

    خسته ام ازاین همه فریب

    تا کی؟الی متی؟

    همه راپیر کرده ای

    آقا اجازه؟فکر کنم دیر کرده ای.....

    آخر چرا؟

    نگو که دعایت نمی کنیم

    شب های سرد جمعه صدایت نمی کنیم

    من هر قنوت نام تورا گریه می کنم ...

    حتی اگر شکوفه کند بی تو باغمان

    عادت کند نبود تورا چشم آسمان

    حتی اگر نفس به توبی اعتنا شود

    آقا اجازه؟؟؟

    از این همه انتظارما دلمان تنگ می شود......

  • او آسمان را می فهمید...
  • بسیج لشکر مخلص خداست.

    " امام خوبی ها"

    شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقونند. امام خمینی ره

    خدا مرد بزرگ و شهید والا مقام شهید خرازی را رحمت کند با سید الشهداء  محشور باشد.

  • محمدصادق برجیان
  • یاعلی باز از خدا دستی به همراه بسیج

    جاودان کن در جهان این جلوه و جاه بسیج


    یا علی خون حسینت کی رود از یادها

    گو ببیند زینب این غوغای خون خواه بسیج


    رهبر از نصر من الله داد فرمان جهاد

    تا رسد فتح قریب از نصرت الله بسیج


    با شعار یا محمد شیعه و سنی یکیست

    نیست جز قرآن و حق ذکری در افواه بسیج


    سر به درگاه خدا می ساید این جهد و جهاد

    شهریارا! تا بسایی سر به درگاه بسیج

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">