فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

شروع

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۳۳ ب.ظ

بسم رب الحسین (علیه السلام)


آقا ...

شروع من تویی ،‌بنام اسمت

                                   مولا ...

                                       تموم آدما، غلام اسمت  

وقتی ...

کشیدی دستتو رو سرم

                   شدم گدای دور حرم

                                 تو میدونی که من یه روسیاهم ...

عشقم ...

همه دلخوشیم همینه

                   یه روز چشام اینو ببینه

                                  عزیز فاطمه (س) دادی پناهم ...

  • فانوس

نظرات (۴)

آرزو دارم خاتمه ام تو باشی ارباب......
پاسخ:
گر نگاهی به ما کند مولا ...
اامید وارم به حق این شبای عزیز هممون مورد عفو خدا قرار گیریم 
یا علی 
پاسخ:
انشا...
یاعلے♥
  • علی اصغر بنده خدا
  • سلام بر حضرت دریا علیه السلام....
  • علیــــ ـرضا
  • سلام

    زیبا بود ...

    این پست منو یاد اولین پست دل نوشته های خودم انداخت ...

    بروزم با پادکست افکت و صدا
    تبادل لینک ؟

    پاسخ:
    سلام
    ok
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">