فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۸
    1252
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244

رسم نامردی

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ


هوالغفار :


فروشنده خوبی نبوده و نیستم

فقط در ازای چند ثانیه

به حراج میگذارمت


پ.ن:

حق داری اگه یه وقتی بخوای

نگاهت رو از من برداری

یا اله العاصین

  • فانوس

زندگی

توبه

نگاه

خدا

نظرات (۱۴)

لبریز از لمس حضور خدا باشید
پاسخ:
همچنین
سلام کنکور چطور بود سرباز ولی عصر
خیلی ساده و غیر ادبی  مخلصیم
همین جوری
انشاالله فروشندگی تون هم بهتر شه
پاسخ:
سلام
خدا رو شکر
اگه کنکور قبول نشدم بریزید تو خیابونا |:
ما بیشتر
ان شاءالله ورشکسته تر شیم
آدم که عشق رو نمیتونه بفروشه
مادرش آموزگار مکتب شرم و حیاست؛؛

فارغ التحصیل دانشگاه مادر،زینب است...
سلام
اگه "آیات غمزه" عضو شدی "عباس انصاری" را به دوستان اضافه کن لطفا
پاسخ:
سلام
اضاف کردم دادا
  • عاشق اهلبیت ع
  • :(


    سلام

    به روز هستیم با مطلب جدید با عنوان انتظار 

    یا علی النقی ع
    پاسخ:
    سلام
  • امیـــــد ...
  • منتظر نظراتتون در مورد این پستم هستم ببینید لطفا 

    http://hes-dobare.blog.ir/1393/05/25
    سلام
    زیبا بود
    + عناصر ادبی

    سیزده هم به روز شد
    منتظرم

    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    خدمت میرسیم
    خدایا من بده بد
    یه وقت نگاتو برنگردونی
    شب اول قبر من ...
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • زیر #باران، صحن #جمهوری
    مادری بود که شفا میخواست
    و #جوانی که خیس بود #چشمش
    مثل من از تو #کربلا میخواست
    موج زائر که در تلاطم بود
    از تو تنها پی #علیکم بود
    آنقدر #التماس و خواهش که
    حاجت #کربلا ی من گم بود
    سلام 
    شاید چون عکس باز نشد متوجه نشدم منظورتون از اون چیزی که به حراج گذاشتید...
    پاسخ:
    سلام
    ای وای ، چند بار تلاش کردم ولی باز هم...
  • سیّدمیلاد موسوی
  • درود بر شما؛
    شاد و تندرست باشید؛
    پاسخ:
    درود آقا سید عزیز
    همچنین ، ممنون از حضورت

  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • پاسخ:
    سلام
    ممنون بابت لینک ها
    نگاه از من بر مدار
    رحم کن به بنده ی خویش
    به بنده ی عاصی ات رحم کن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">