فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

یا طبیب من لا طبیب له

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

هوالکافی :


دلم که به حال خودم میسوزد
برای تقوای مریضم
امن یجیب می خوانم

  • فانوس

خدا

زندگی

نظرات (۶)

گاهی یادمون میره که روح و روانمون و دین و ایمونمون هم مریض میشن...

ممنون از این یادآوری...

پاسخ:
ان شاءالله دین و ایمون همه دور از آفت باشه
  • عبداله سعادت
  • سلام:
    شادی اگر تقسیم شود..
    دو برار می شود..
    غم اگر تقسیم شود،نصف می شود..
    ایام ولادت باسعادت آقا امام کاظم علیه السلام را تبریک میگویم سعادت دنیا وآخرت را آرزومندم.
    لطفا دیگرآدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.
    نیم نگاهی افاقه میکند...
    یا طبیب من لا طبیب له
    پاسخ:
    یا طبیب من لا طبیب له
    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    دل من خیلی وقت است امن یجیب می خواند
    پاسخ:
    یا من اسمه دواء و ذکره شفاء
    التماس دعا.....: (
    پاسخ:
    ان شاءالله عاقبت همه بخیر شه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">