فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

تست شخصیت برای وام

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ

طرف میره وام بگیره دو تا سوال ازش میکنن:

۱) وقت شام که گرسنه هستی سفره رو تو میندازی یا خانمت؟
میگه: خودم!
۲) تموم که میشه کی جمع میکنه؟
میگه: خودش!
پس وام به شما تعلق نمیگیره چون خرت که از پل بگذره قسطاتو نمیدی!! :D

  • فانوس

خنده حلال

نظرات (۲)

  • بانوی گمنام
  • :|
    پاسخ:
    :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • سوار تاکسی شدم به مقصد که رسیدم گفتم آقا ممنون من کنار اون وانت  پیاده میشم 
    یهو وانتی حرکت کرد....

    الان از اتوبان زنجان دارم براتون پیام میذارم
     میریم به سمت اردبیل 
    دعا کنید وانتیه حداقل برای نماز وایسه
    پاسخ:
    :v
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">