فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۸
    1252
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246

آقا دلم بیاد حریمت هوایی است

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

یاسریع الرضا :


پر زد دلم بیاد حریم طلایی ات

آمد بسوی صحن و حریم خدایی ات


اینگونه عرض کنم خدمتت؛ همین
جان می دهم به صحن و سرای طلایی ات
  • فانوس

امام رضا(ع)

حرم

مشهد

نظرات (۹)

  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • خوش به سعادت دلهای هوایی حرم آقا...

    درخواست دعا اگر زیارتی دست داد
    پاسخ:
    همچنین
    ای آستان قدس تو تنها پناه من
    بر خاک باد پیش تو روی سیاه من

    ان شاء الله دعوت بشی داداش
    پاسخ:
    حرم ان شاءالله
    میبینم
    میمیرم
    میرم دربار شاه
    میبینم
    میمیرم
    سحر های حرمش. ....
    دلم لک زده واسه حرمش. ....
    پاسخ:
    قسمتتون ان شاءالله
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :-(
    پاسخ:
    آقا دلم بیاد حریمت هوایی است
    ان شالله قسمتتون بشه زود زود برید
    بعد مارو هم دعا کنید
    پاسخ:
    ان شاءالله
    همچنین
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    با 4 مطلب به روز هستیم

    1- بروشور میلاد حضرت علی (ع)

    2- پوستر فضایل حضرت علی (ع) بیانات آیت الله بهجت (ره)

    3- پوستر میلاد امام جواد (ع)

    4- پوستر میلاد امیرالمومنین علی (ع)

    http://ammar-g.blog.ir/

    به ما حتما سر بزنید

    نظر فراموش نشود

    یا علی

    پاسخ:
    سلام
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عیدتون مبارک

    بهترین عیدی ها روبگیرید ان شاالله

    :)

    التماس دعا 
    پاسخ:
    بر شما هم مبارک
    همچنین

    YA EMAM REA

    milad emam javadro tabrik migam.

    پاسخ:
    فداک یا امام رضا(ع)
    همچنین
    کلیک رنجه فرمودید
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    عیدتون مبارک

    "باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">