فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۸
    1252
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246

باز تنها مانده ام

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

یاحبیب الباکین :


وصله ناجور خود را بنگر ای آقای من
در میان غصه و تنهایی ام جا مانده ام
از میان دوستان تک تک همه عازم شدن
در میان شهر غربت باز تنها مانده ام

  • فانوس

نظرات (۲۲)

  • آقای میم عین
  • ویزا شد یک دلار جناب فانوس!
    چرا غصه میخوری خب؟!
    همین جوری پاشو برو لب مرز با یک دلار ناقابل میری عراق و شما هم عازم میشی اِن شاءالله :)
    پاسخ:
    تا یار که را خواهد و میلش به که باشد

    ارباب نطلبید :(
    سلام...
    ان شاءالله از خیل لشگریان آقایمان جا نمانید...
    باقی خدا وبس
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله و همچنین
  • تاج سر اقایی
  • واقعا زیبا......
  • وبلاگ شمس
  • السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
    گذر تک تک این ثانیه های عمرم / به قدیمی شدن نوکری ات می ارزد
    پاسخ:
    یاحسین علیه السلام
    چشم ببند و در دلت او را زیارت کن ،
    اگر اهل دل باشی ، خواهد رسید...

    سلام
    :(
    پاسخ:
    سلام :(
  • آشنای غریب
  • و باز تنها مانده ام 
  • سعید نوروزی
  • خدا قوت + خسته نباشی 
    پاسخ:
    :)
  • سعید نوروزی
  • طبق معمول من بی سر و پا جا ماندم...
  • گمنام آخرالزمانیان
  • آه...
  • یک خبرنگار ...
  • سلام ،
    حسّ مشترکیه این مشتاقی و مهجوری ... 

    + " 
دل‌های عاشقان جهان کربلای توست
    
نام تو را هر عاشق آزاده می‌برد " ...
    پاسخ:
    سلام :(
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • دقیقن تا خودشون دعوت نکنن نمیشه!


    روزیتون ان شالله
    پاسخ:
    همچنین ان شاءالله
  • گلبرگ دانلود
  • سلام منتظر حضور گرمتون هستیم ...
    اربعین حسینی در راه است ...
    پاسخ:
    سلام
  • baran.naeini .......
  • آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
    آیا شود گوشه چشمی به ما کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    السلام علیک یا ابا عبدالله...
    التماس دعا

  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • آهِ غلیظ...


    سلام
    پیاده آماده بودم
    پیاده خواهم رفت

    لیاقتی نبود عنایتی شد در خیل زائران حسینی دعاگویتان باشم
    حلال کنید
    یا علی
    پاسخ:
    سلام :)

    اربابم
    همه دارند ب پابوسی تو می آیند
    طبق معمول ...
  • عـــطـش ...
  • دوست دارم ...
    خوب میدونی که دلم شده تنگ کربلای تو
    من میمیرم ...
    وقت خداحافظی با دونه دونه زائرای تو 
  • ... حسینی ...
  • عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
    بچه بازیست مگر
    عشق جگر میخواهد...

    ..

    چقدر پر معنا...

    پاسخ:
    یا حسین علیه السلام

    با همین سوز که دارم بنویسید حسین

    هرکه پرسید ز یارم بنویسید حسین

    ثبت احوال من از ناحیه ی ارباب است

    همه ی ایل وتبارم بنویسید حسین

    هیچ شعری ننویسید به روی کفنم

    با گل تربت یارم بنویسید حسین

    هرکه پرسید چه دارم دگر از دار جهان

    همه ی دار وندارم بنویسید حسین

    خانه ی آخرتم هست قدمگاه حبیب

    به روی سنگ مزارم بنویسید حسین

    پاسخ:
    یا حسین علیه السلام
  • آقای میم عین
  • چند برابر آدم هایی که رفته اند آدم هایی هستند که نرفته اند و ما آنجا برای نرفته ها به شرط حیات سلام رسان خواهیم بود، ان شاالله ...
    پاسخ:
    ب سلامتی ان شاءالله :))
    حسین من ؛ بیا و این دل شکسته را بخر
    همه آرزویم اما چه کنم که بسته پایم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">