فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

مطمئن هستم

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ب.ظ

مطمئنم اگر رای می آوردی ؛

حتما می آمدی...

اللهم عجل لولیک الفرج .


پ.ن:

تبریک به رییس جمهور منتخب و هوادارانش

نظرات (۷)

آقا 
این "تحبس الدعا "شدن از مرگ بدتر است
فکری برای این نفس بی اثر کنید .
پاسخ:
فکری برای این نفس بی اثر کنید ...
یه سری بزن منتظرم
پاسخ:
حتما
  • الهام(حرم دل)
  • سلام

    به روزم
    پاسخ:
    سلام
  • سفیـــر نـــور
  • خدا انشالله امام زمان رو برسونه...
    نفس کشیدن سخت شده
    پاسخ:
    انشا...

    اللهم اجعل محیای محیا محمد و ال محمد و مماتی ممات محمد و ال محمد
    بین شکم و مقاومت...
    شکم انتخاب شد....

    پاسخ:
    متاسفانه...
  • محمد محمدی مهر
  • سلام من مدیر وبلاگ طلبه سایبری هستم.اگه مایل به تبادل لوگو و لینک هستید به این حقیر اطلاع دهید
    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام 
    لینک شدید
  • سمیه ناصری
  • از فواید مسند نشینی عده ای:
    بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من............اللهم عجل لولیک الفرج
    همین
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">