فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

دمی هم نزد بد عالم و آدم نمی آیی؟

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ب.ظ
http://www.vs666.ir/wp-content/uploads/2012/10/imam-zaman-01.jpg
یالطیف :

با این دل خسته
که دمی دل به تو بسته
و کمی هم که به شوق نظر تو بنشسته
به کجا ره ببرم
قبله خوبان؟!
که ز تو مانده ام و
از همه جا رانده شدم

به کجایی؟
دمی هم نزد بد عالم و آدم نمی آیی؟

دل من خسته شد و
تاب ندارم دگر آقا
جگرم سوخت ولی
آه ندارم  دگر آقا

به کجایی؟!
دمی هم نزد بد عالم و آدم که بیایی
 نه فدای تو شوم
سوی من بد تو میا
که در این شهر و دیار
ترس آن دارم تو را همچون حقیر
بشناسند به بد نامی من
بفدای قدمت
قبله عالم

نظرات (۸)

دل من خسته شد و
تاب ندارم دگر آقا
جگرم سوخت ولی 
آه ندارم  دگر آقا


همای اوج سعدت به دام ما افتد
اگر تو را گذری بر مقام ما افتد
..و من
شرم میکنم
از خلایق
اگر مرا
درحال ارتکاب
معصیت ببینند،
غافل از آنکه
در هر جا
میبینی مرا
یا ابن الحسن
:((((((((((((((((((((((((((((
اللهم عجل لولیک الفرج:)
سلام شرمنده ام ازدیرپاسخ دادن شب شهرام ناظری به یادماندنی شدولی افسوس که پوشش خبری این رخدادبزرگ بسیاراندک بودوکاش این اتفاق بزرگ فرهنگی هنری پوشش بیشتری داده می شد.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
بله
*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام عــلیکم



همه سخنان آیت الله طلالقانی به قرآن ونهج البلاغه مستند بود



با مطــــــلـــــب(((آیت ا... طالقانی به منزله ابوذر زمان بود )))) به روزم



زیبا و خوشنام و خواندنی....موفق باشید.

وهمیشه مُستَدام باشید





یا علی

پاسخ:
سلام
  • باید مراقب بود ...
  • چه شعر قشنگی ...

    یه فدای قدمت 
    قبله ی آدم ...

    و عجل فرجه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">