فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

هوالکافی

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ
http://tavabin.ir/wp-content/uploads/2014/01/allah_www.tavabin.ir_.jpg

پ.ن :
به احترام دوستان حذف گردید.
  • فانوس

نظرات (۱۲)

خدای عزیزم سلام!

من تازه فهمیده ام که با این مدرک دانشگاهی هم حتی چیزی نمی دانم.یعنی فهمیده ام که حتی تعریف مفاهیم را هم بلد نیستم.مفهوم سادهای مثل "رحمت"شاید برای من معنی موفقیت را بدهد.رحمت شاید مفهومی شبیه توی چشم بودن،اوج گرفتن  جایزه های پر سرو صدا گرفتن داشته باشد.

برای من ،رحمت معنای به تمام آرزو های کوچک و بزرگ رسیدن را می دهد...
http://baketab.blog.ir/post/7
  • سراجا منیرا
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • سلام

    آلـــــــــــــــونک بروز شد . . . 

    کلیک رنجه بفرمایید . 

    پاسخ:
    سلام
    دوستش دارم بزرگیش را , سکوتش را , عظمتش را , ابهتش را ,

    تنهاییش را ! , حکمتش را , صبرش را , و بودنش عادتیست مثل نفس کشیدن

    خدا را میگویم...
    چشم سفیدی از من
    چشم پوشی از تو 
    یا الهی ...
    از اینجا بیرونمون کنن که دیه کجا رو داریم بریم؟

    اون همه عظمت داشتیم پیش خدا شدیم این:(

    وای به بیرون کردن از اینجا.
    زیبا بود.
    پاسخ:
    (:
  • رسول حق منش
  • البته انشالله منظورتان گندم بوده.
    چون انجیل به سیب و قرآن به گندم معتقد است.
    پاسخ:
    الاعمال بالنیات
    نوشتیم سیب ، تصویر گندم رو قرار دادیم
    (:
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • شما دچار دوگانگی شدید مارو هم دچار کردید.!؟
    بالاخره گندم یا سیب..
    هرچند مهم اونیه که انار بانو گفتن

    +یه سوال شما چرا لبخندارو برعکس میکشید؟
    دوگانگی شد کدومش درسته؟
    :)
    (:
    پاسخ:
    مهم نیته :))))

    و خدایی که در این نزدیکیست :

    راست میگن ما الان دوگانگی داریم ... نه نمیشه توجیه ممنوع!!!
    پاسخ:
    اصن یه وعضی
    خیلی پیچیده فکر نکنید
    منظور نه اغوای شیطان است و نه گندم و سیب و ...

    سلام
    یا من یطعی الکثیر بالقلیل ...
    پاسخ:
    سلام
    یا رفیق من لا رفیق له
    یعنی الان مشکل ما سیب و گندم بودنه
    یا اینوری و اونوری بودن شکلک 
     دلواپستون شدم؟

    --------------------------------------
    در مورد سیب و گندم باید بگم تا جایی که من توی تفاسیر خوندم به هردوشون اشاره شده و البته به گندم بیشتر ولی سیب هم محتمل هست(هرچند بسیار کم ) اما به دلیل اون که اندیشمندان غربی(صهیونیست منش ها) دوست دارن اون درخت رو سیب نشون بدن بهتره ما از گندم استفاده کنیم.
    چون همون طور که شما هم بهتر از من می دونید اونها هیچ چیزی رو توی این زمینه ها راست نمیگن و حتما یه نیت شیطانی پشت اندیشه هاشون دارن
    پاسخ:
    اصن یه وعضی
    همینطوره
    هر چیز که به نفعشون باشه که خب هیچی
    اگه احیانا چیزی هم به نفعشون نبود تحریف و سپس به نفعشون میشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">