فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۸
    1252
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246

قامت آسمان زمین افتاد

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ب.ظ

هوالکافی:|


قامت آسمان زمین افتاد

تا که مادر به ضرب سیلی آن

ناجوان مرد پست و بی غیرت

قامتش خم شد و زمین افتاد

  • فانوس

حضرت زهرا

شعر

‌مادر

نظرات (۱۵)

  • غلامرضا سلطانی
  • سلام

    دوست خوبم با عرض تسلیت بابت دهه ی دوم ایام فاطمیه

    ممنون از مطلبتون،در صورتی که مایل شدید لینک این پستتونو تو سایتم ثبت کن،تا بازدیدکنندگان سایت من وارد وبلاگت بشن و از مطلبت استفاده کنند.

    شما هم به جمع وبلاگنویسانی بپیوندید که با ما هستند از بلاگ اسکای،رز بلاگ،بلاگفا،میهن بلاگ ،بیان و پرشین بلاگ...

    همچنین در سایت من میتونی بانک ایمیل وبلگنویسانو ... را رایگان دانلود کنی و در تبلیغاتتون ازش استفاده کنی

    و هم اینکه اگر به یادگیری زبان اهمیت میدی میتونی کدینگ و تصویرسازی لغات را در سایت من رایگان دانلود کنی و فقط با یکبار خوندن اونهارو به ذهن بسپاری!!!

    من پیشنهاد میکنم حداقل یکباراز سایت من دیدن کنید

    70%مطالب وبلاگهای امروز را یکجا میتونی در سایت من ببینی و ازشون استفاده کنی

    www.wikilinkes.ir/page/help

    info@wikilinkes.ir

    پاسخ:
    سلام
    حتما یه سر میزنم
  • محمد علیزاده
  • ya zahra
     عالم صدف است و فاطمه گوهر او،
    گیتی عرض است و فاطمه جوهر او،
    بر فضل و شرافتش همین بس که ز خلق،
    احمد پدر است ومرتضی شوهر او
    شب شده بودو دلم دوباره غم گرفته بود
    به یاد کرببلا برا حرم گرفته بود
    داشتم از غصه میمردم به یاد کرببلا
    گفتم امشبو میرم زیارت امام رضا
    رفتمو رو به ضریح باصفاش زانو زدم
    حرفای دلم رو پیش ضامن اهو زدم
    گفتم آی امام رضا تو رو به حق مادرت
    یه نیگا کن به دل سیاه این کبوترت
    من غلامتم تو باید به دلم شاهی کنی
    برای زیارت حسین منو راهی کنی.....

    ما"در" دو بخش دارد


    و ما هر چه میکشیم از بخش دوم است...
    پاسخ:
    وای مادرم

    ممنون و سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • دانه های تسبیح
  • اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک . . .
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ایام بر شما تسلیت...
    التماس دعا...
    پاسخ:
    همچنین
    ان شاءالله عاقبت همه مون بخیر شه
    زیاد بگویید"السلام علیک یاامیرالمؤمنین"

    این روزها کسی درمدینه جواب سلامش نمیدهد...
    پاسخ:
    السلام علیک یاامیرالمؤمنین

    یارب


    تو غرق نگرانی 

    ومن غرق خواب ...

    و مادر در مدینه غرق غربت است ...

    عمــــــری ست که در سوز غمـــــــــــ فاطمه هستـــــــــــی

    دلســــــوخته ی عمر کمـــــــــــــــــ فاطمه هستــــــــــــــی

     من مطمئنـــــــــــــــــــــم روز ظهـــــــــــــــورت اول

    در فکــــــــــــــر بنای حـــــــــــــر م فاطمـــــــــــــــه هستـــــــی
    پاسخ:
    آجرک الله یا صاحب الزمان(عج)

    السلام علیک یا فاطمه الزهراء س...


    ماندگارباشید.

    پاسخ:

    السلام علیک یا فاطمه الزهراء س...

    همچنین

    ..سلام علیکم...
    از ذوالفقار و نام علی کینه داشتند
    یکجا حساب کینه شهر با تو صاف شد!!!
    به روزم...
    عاقبتتون بخیر.
    پاسخ:
    سلام
    یازهرا(س)
    بر روی چشم
    همچنین
     سلام دوست عزیز
    وقت بخیر
    بامطلبی جدید باعنوان_پست عجیب _
    منتظر حضورگرمتان خواهم بود
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    همچنین
    بر روی چشم
    سلام
    ممنون از محبت شما
    بازهم از این طرفها بیاید
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    بر روی چشم
    همچنین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">