فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۸
    1252
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245

ثانیه های بی تو

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ق.ظ

هوالکافی:|


نبودت را با شمردن ثانیه ها سر میکنم


کمی بی ربط :

من همین یک دانه دل دارم بفرما بشکنش

کوزه ای از آب و گل دارم بفرما بشکنش

تو سبوی آرزوهای مرا بشکسته ای

 هرچه بادا باد ، این هم دل ، بفرما بشکنش...

  • فانوس

عشق

عاشقانه

نظرات (۴)

  • محمدصادق برجیان
  • روی دستش، پسرش رفت، ولی قولش نه/
    نیزه ها تا جگرش رفت، ولی قولش نه

    این چه خورشیدِ غریبی ست که با حالِ نزار،
    پای نعشِ قمرش رفت، ولی قولش نه

    باغبانی ست عجب! آن که در آن دشتِ بلا/
    به خزانی ثمرش رفت، ولی قولش نه

    شیر مردی که در آن واقعه هفتاد و دو بار/
    دستِ غم بر کمرش رفت، ولی قولش نه

    جان من برخیِ " آن مرد " که در شط فرات/
    تیر در چشمِ ترش رفت، ولی قولش نه

    هر طرف می نگری نامِ «حسین» است و «حسین»/
    ای دمش گرم،
    سرش رفت، ولی قولش نه...
    پاسخ:
    یاحســـــین علیه السلام
    دیگر دلی نمانده ... دل در کربلا جامانده است ..
    پاسخ:
    یاحســـــین علیه السلام
  • سفیـــر نـــور
  • التماس دعا:(
  • حاج مجید سوزوکی
  • کی گفته تو همین یه دونه دل رو داری...
    بعدشم ....دل رو به هیچ کس نمیدن.....
    دل ات رو شکسته ....آب رو خورده....گل رو برده....
    بازم داری دل ات رو بهش میدی....
    همینه دیگه....بعد میگی چرا من اینجوری نشدم....
    چرا اونجوری نشدم.....چرا ؟آخه چرا؟

    پاسخ:
    خدا آخر و عاقبت همه مون رو بخیر کنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">