فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۸
    1252
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246

نامگذاری فرزندان

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۲۱ ب.ظ

هوالمحبوب:|


مروان حاکم مدینه به علی بن الحسین(ع) برخورد و سوال کرد اسم شما چیست ؟

فرمودند: علی فرزند حسین(ع)

پرسید: نام برادرتان چیست؟

فرمودند: علی فرزند حسین(ع)

گفت: علی و علی ، پدر تان میخواست چه بکند؟ هیچ یک از فرزندانش را غیر علی نام نگذاشته است ؟

خبر به امام حسین(ع) رسید ، فرمودند:

اگر صد فرزند داشته باشم دوست ندارم نامی جز علی بر آنها بگذارم.


                                 بحارالانوار ج44

نظرات (۹)

حکمت باران در این ایام می دانی که چیست؟

   آب و جارو می شود بهر محرم کوچه ها

  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • خیلی وبلاگتون قشنگ شده

    ان شاالله ما هم علوی باشیم

    پاسخ:
    انشا..
    حسین!گوشه ی چشمی٬که حرفها دارم:
    دلم گرفته٬فقط شوق "کربلا" دارم

    تو سر پناه منی٬یک نگاه کن آقا!
    مگر به غیر حسینیه من کجا دارم؟!

    سلام علیکم
    ایام محرم الحرام ، ماه حزن آل الله بر شما تسلیت باد .. در این ایام من را لطفا ویژه دعا کنید ...     
    پاسخ:
    سلام
    حسین!گوشه ی چشمی٬که حرفها دارم:
    دلم گرفته٬فقط شوق "کربلا" دارم

    تو سر پناه منی٬یک نگاه کن آقا!
    مگر به غیر حسینیه من کجا دارم؟!

    سلام علیکم
    ایام محرم الحرام ، ماه حزن آل الله بر شما تسلیت باد .. در این ایام من را لطفا ویژه دعا کنید ...     
    پاسخ:
    سلام
    ایام تسلیت
    انشا...
    شماهم همینطور
  • شهیده گمنام "بی پلاک 313"
  • نام علی ....
    حسین را فقط به خاطر پدرش علی کشتند یا نه ؟
    نمیدانم در این واژه ها گمشده ام 
    پاسخ:
    خط علی(علیه السلام) را که پیش گرفت
    سر از کربلا در آورد
    حسین(علیه السلام)

    البته سه تا علی نه دو تا... علی اکبر، علی اوسط، علی اصغر...

     

    چه نامی زیباتر از علی...

     

    التماس دعا

    شعرعلیرضا قزوه برای امام حسین(ع) :
    کجاست کعبه اگر مسجدالحرام تویی تو 

    قسم به کرببلا حج من تمام تویی تو 


    همه نمازی و نیت ، قیام توست قیامت 

    شهید ظهر تشهد تویی ، سلام تویی تو 


    سر بریده و آیات بینات ؟ چه حالی ! 

    یقین که رکن یمانی تویی ، مقام تویی تو 


    به سعی سجده به گودال قتلگاه تو رفتم 

    نه سر برآورم از سجده تا امام تویی تو 


    تو بیت اولی و کربلاست اول بیتم 

    تو بیت آخری و آخر کلام تویی تو 

    جانم علی

    جانم علی

    جانم علی

    پاسخ:

    جانم علی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">