فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

محال؟!

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ب.ظ
هوالکافی:|


دلم در دست یارست
خدایا این چه کارست
مرا بیچاره کـرده ست
و میگوید محــال ست



*تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل*
  • فانوس

شعر

عاشقانه

عشق

نظرات (۱۲)

تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل

...............
الیس بالله وکیلا...؟

با سلام
 کمی دیگر وهمین امشب مهمانید به 

*باران وبوتراب*خواندنی وچشیدنی است... 

تقدیم به  شما که از عاشقان حضرتش هستید.

یا علی.

نمیگه محاله..

اخه محال نیست دوطرفه ست...

  • فرشته ابراهیمی
  • زیبا بود مرسی
  • ... خادم الزهرا
  • سلام

    گفتم:خدایا از همه دلگیرم.

    گفت:حتی من؟

    گفتم:خدایا دلم را ربودند!

    گفت:پیش از من؟

    گفتم:خدایا چقدر دوری؟

    گفت:تو یا من؟

    گفتم:خدایا تنهاترینم!

    گفت:پس من؟

    گفتم:خدایا کمک خواستم.

    گفت:از غیر من؟

    گفتم:خدایا دوستت دارم.

    گفت:بیش از من؟

    گفتم:خدایا انقدر نگو من!

    گفت:من توام، تو من


    اگر + خدا باشی - همه میتوانی زندگی کنی...

    پاسخ:
    سلام
    ممنون،‌استفاده کردیم
    ایشا.. عاقبت همه مون بخیر شه
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • گزارش تصویری از رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی

    http://atraknews.com/new.aspx?id=16395
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • گزارش تصویری
    حاشیه های رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی

    http://atraknews.com/new.aspx?id=16402
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • دیالوگ های احساسم را حفظ می کردم

    یادم آمد که تو گفتی اکران دوستت دارم

    ممنوع




  • هدی شاه محمدی
  • یا رب تو جمال آن مه مهرانگیر
    آراسته ای به سنبل و عنبر نیز
    آنگاه چنان حکم کنی که در وی منگر
    این حکم چنان بود که کج دار و مریز
    به به..
  • فرزند آدم
  •  بیچاره دل...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">