فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

ما که ماندیم مجنون نبودیم

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۷ ب.ظ

یاحبیب الباکین:


تو چرا از قافله ى عشق جاماندى کیان؟
_ راه را گم کردم ابواسحاق ...
راه بلدى چون تو که راه را گم کند راه نابلدان را چه گناه؟
_ راه را بسته بودند، از بیراهه رفتم، هرچه تاختم مقصد را نیافتم ،وقتى به نینوا رسیدم خورشید بر نیزه بود...

 شرط عشق جنون است ؛ ما که ماندیم مجنون نبودیم ...

  • ۹۵/۰۷/۱۶
  • فانوس

امام حسین(ع)

کربلا

نظرات (۲)

کاش مجنون شویم...

چه کنم با تو و این ریخت و پاشی که شده
چه کنم با تو و با بردن این پیکرها

آیه ات بخش شده آینه ات پخش شده
که علی اکبر من گشته علی اکبرها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">