فانوس

دشت ها حوصله سبزه ندارند دیگر ...
فانوس

عشق یک سینه و 72 سر میخواهد
بچه بازیست مگر
عشق جگر میخواهد...

آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۷/۱۵
    1251
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1250
  • ۹۹/۰۵/۲۲
    1249
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    1248
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1247
  • ۹۹/۰۳/۳۱
    1246
  • ۹۸/۰۱/۱۴
    1246
  • ۹۷/۱۰/۱۷
    1245
  • ۹۷/۱۰/۱۶
    1244
  • ۹۷/۱۰/۱۵
    1243

تو کنارمی توی این جاده

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۲ ب.ظ
یاحبیب الباکین:

فلک ساز غمی دیـریـنـه می زد

دلـم از درد و داغـت پینـه می زد

چو می دیدم سرت را روی نیزه

به روی گونه اشکم سینه می زد 


مداحی حاج ابوذر بیوکافی-ویژه اربعین

دانلود

  • فانوس

حرم

روشنگری

کربلا

نظرات (۶)

مصرع سوم:(
  • سوته دلان
  • در روزهای پیش رو التماس دعا...

  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    ان شاالله روزی شما به زودی کربلا
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام مومن
    ان شاءالله و همچنین
  • بانوی گمنام
  • تا میان روضه ات ما را مکان دادی حسین
    دست ما گریه کنان برگ امان دادی حسین
    تو نوشتی خواهرت هم پای آن را مُهر کرد
    اشک دادی و به ما سود کلان دادی حسین
    روضه خانه : طور سینا ، ما : کلیم گریه کن
    در مناجات خودت ما را زبان دادی حسین
    این دهه با سیل اشک ما مشخّص می شود
    برکتی را که به شیر مادران دادی حسین
    من : حبیب بن مظاهر ، تو : مسیح اهل بیت
    لطف کردی و به این دل مرده جان دادی حسین
    تا بریزد از سر و رویم غبار معصیت
    مثل یک پرچم وجودم را تکان دادی حسین
    رقّت قلبم زیاد و جسم و روحم شُسته شد
    تا ز چای روضه ات یک استکان دادی حسین
    من نمک گیر تو و اجداد و اولاد توام
    چون به دست خالی من آب و نان دادی حسین
    دست بالا بردی و از پشت در خیرت رسید
    هر چه را که خواستم ، تو بیش از آن دادی حسین
    دوست و دشمن ندارد ، بخشش تو حیدری ست
    خاتمت را هم به دست ساربان دادی حسین...

    عاشقی اوارگی دارد میان کوچه ها
    عاشقی بیچارگی دارد بلا پشت بلا
    میرسد ازقلب عاشق ها دمادم این نوا
    بر مشامم میرسد هرلحظه بوی کربلا...
    اَلسَّلامُ عَلَى مَنْ تَهَیَّجَ قَلْبُها لِلْحُسَیْنِ
    سلام بر بانویى که دلش از جاى کنده شد براى حسین
    صلی الله علیک یا سیدنا العطشان یا اباعبدالله الحسین
    سلام...روزیتون کربلا ان شالله...
    پاسخ:
    یاحسین
    سلام
    کلیک رنجه فرمودید
    همچنین
  • بانوی گمنام
  • مدتی حس میکنم مولا خیالاتی شدم با هوای کربلا آقا خیالاتی شدم خواب دیدم درحرم دارم سلامت میکنم روبروی گنبدت گویا خیالاتی شدم تشنه بودم یادی از شش ماهه ات کردم حسین مانده ام در هیأتت آیا خیالاتی شدم؟ ای فدای اکبرت من هم جوانم یا حسین در جوانی ای گل زهراخیالاتی شدم؟ بر علمدارت بگو من از قلم افتاده ام تابداند حضرت سقاخیالاتی شدم یک دل و یک حسرت و یک کربلا یک اربعین درمیان روضه ات حالا خیالاتی شدم گر نیایم کربلا از غصه میمیرم حسین وای من افتاده ام از پا خیالاتی شدم
    پاسخ:
    خیالاتی شدم
    حسین جان
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    اربعین حسینی را تسلیت میگم....


    به قول شاعر:
    "رقص زلفت سر نی دیدم و گفتم ای کاش
    بین هفتاد و دو سر، یک سری هم بود مرا"

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام مومن
    آجرک الله یا صاحب الزمان فی مصیبت جدک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">